תנאים לשימוש באתר

 

כללי:

האתר www.clearlook.co.il משמש כחנות וירטואלית למכירת משקפיים. 

לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה במייל sales@clearlook.co.il או בטלפון מס' 073-3742388.

התנאים המפורטים להלן הינם הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר זה והם בלבד המסדיר את היחסים בין ClearLook לבין המבקר/ת באתר ו/או המזמין/ה באמצעות האתר.

כל הרוכש/ת באמצעות אתר זה מצהיר, כי עם ביצוע הפעולה קרא/ה תנאים אלו, וכי מסכים/ה לכל הוראותיו ותנאיו של האתר, וכי לא תהיה לו/ה או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים המפורטים.

ClearLook שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התנאים מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

רישומי המחשב של ClearLook בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות באתר, יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. כן מוסכם ומובהר, כי ClearLook תשתדל לעשות את מיטב יכולתה כדי להציג בפני לקוחותיה תמונות מדויקות ככל האפשר.

ClearLook אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים והצבעים שתמונותיהם מופיעות באתר.

ClearLook עושה ככל יכולתה בכדי לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות ו-ClearLook לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהן או קשורה אליהן.

כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע״מ בהתאם לחוק, ואינם כוללים דמי משלוח.

הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס האשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, המחיר המפורסם הוא המחיר הקובע.

הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

הרשמה וביצוע הזמנה:

רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח/ה שנרשם/ה באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.

הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוח/ה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.

על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחוייב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול.

בעת ביצוע הזמנה, תבצע ClearLook בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע״י חברת האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוח/ה שהעסקה אכן אושרה.

פרטי ההזמנה כפי שהוזנו בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית.

במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה בהתאם על כך. 

אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אך במידה ולא צויין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא ClearLook מחויבת במכירת המוצר, ולרוכש/ת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכש/ת ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח/ה כל סכום ששולם במידה ואכן שולם ו/או תבטל ClearLook את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוח/ה לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם ל-ClearLook על ידי הלקוח/ה.

כל לקוח/ה רשאי/ת להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אך היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר של ClearLook כיעד המבוקש.

יודגש כי ClearLook תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח/ה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי כמו במקרים בהם: 

  • לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוח/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוח עדכונים באמצעות חשבונו באתר או באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ'ב – 1982.

  • אם בעת ההרשמה באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים.

  • אם בוצעו מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר או בהנהלת האתר, או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחותיה, עובדיה וספקיה של הנהלת האתר.

  • אם שירותי האתר שימשו לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.

  • אם הופרו תנאי הסכם זה, תנאיו של אחד מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שיציע האתר.

  • אם ישנו חוב כספי לחברה או לחברות הקשורות עמה והחוב לא נפרע, למרות שחלף המועד לתשלומו.

  • אם כרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.

אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוח/ה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת פייפאל (או כל שירות ארנק אלקטרוני זמין אחר) אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח/ה לשם השלמת העסקה או ביטולה.

בתשלום באמצעות חשבון פייפאל יתבקש להזין את פרטי חשבון הקיים באתר פייפאל, או לבחור לפתוח חשבון כזה. אם בחר/ה הלקוח/ה לשלם באמצעות חשבון פייפאל, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים:

האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).

בידי המזמין לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח/ה לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח/ה הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.

במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין/ה ולאחר קבלת הסחורה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי מלא. עלות המשלוח החוזר תחול על הקונה. הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה הרוכש.

למבט בקליק שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרה.

ניתן להחזיר פריט - שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית - תוך 14 יום מקבלתו.

אספקה ומשלוח:

אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת באמצעות חברות שליחויות או באמצעות דואר או דואר רשום.

דמי המשלוח יופיעו בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר/ה הלקוח/ה לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.

במשלוחים באמצעות שליחים יבוצע תיאום מראש, טרם מסירת ההזמנה. החברה מתחייבת לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות תוך שלושה ימי עסקים, מיום אישור העסקה על ידי חברת האשראי, ליעד המבוקש. החברה אינה מתחייבת על מועד ההספקה. במידה וכתובת המשלוח נמצאת ביישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ההזמנה תישלח באמצעות דואר רשום.

ClearLook אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות.

האפשרות להזמין מהאתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של דואר ישראל או חברת המשלוחים. ClearLook רשאית אך לא מתחייבת לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן, גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת ClearLook לספקה.

ההזמנה תסופק לאחר שהושלם תהליך הרכישה ולאחר אישור העסקה על ידי חברת האשראי.

אחריות ClearLook:

ClearLook ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש/ת ו/או למזמין/ה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא  - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.

אם נפלה טעות בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.

תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין הפריטים הנמכרים בפועל.

בכל מקרה לא תישא ClearLook באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח/ה סבור/ה כי המוצרים שרכש/ה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, מוזמן/ת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 073-3742388, והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

 

ט.ל.ח